تو شعر میخوانی...

اگر خط خوشی دارم تمام علتش این است - که خط چشم هایت را همیشه مشق میگیرم

تو شعر میخوانی...

اگر خط خوشی دارم تمام علتش این است - که خط چشم هایت را همیشه مشق میگیرم

سلامی به پهنای شکوفه های بهاری به سرزندگی صبح های فروردین

بی مقدمه 

سال نو مبارک و یک غزل:




از تو در این دنیا فقط تعریف میماند

از من هم ابیاتی پر از تحریف میماند


مردی که بعد از تو به دنیا پشت خواهد کرد

عشقی که بعد از تو بلاتکلیف میماند!


حال مرا میفمهد آن شاعر که پی برده است

چندیست دیگر دارد از توصیف میماند


از فرط بی نانی ز جبر و جور دنیایش

با فکر بکری در سر از تالیف میماند

¤

مانند شعری ناب در شهری پر از دیوار

حرف دلم مادام در توقیف میماند!


محمد صادق امیری فر

نظرات  (۲)

  • گرافیست ارشد
  • به به به ، بسیار عالی استاد 👌👌👌🌹🌹
    من خودم به شعر خیلی علاقه دارم ، الان اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و خیلی خوشحالم .
    شعر زیبایی بود.
    پاسخ:
    سلام ... ممنونم ...شاگردی میکنم❤
  • گرافیست ارشد
  • سپاس ، احسنت به این تواضع استاد ...
    راستی ما هم در زمینه گرافیک فعالیت می کنیم ، کاری داشتید در خدمتیم و این که اگر دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی